Christine als spreker

Wat drijft de consument in de huidige tijdgeest, hoe blijf je relevant en welke skills heb je nodig in de wereld van morgen?

Deze vragen beantwoordt Christine in haar presentaties. Zij zoomt uit en filtert de relevante omgevingsfactoren uit de turbulente, transformerende wereld en zoomt in op het effect daarvan op de mens, de consument. Deze consumententrends, of PRINCIPLES OF PROGRESS, worden geïllustreerd aan de hand van talloze aansprekende voorbeelden uit de wereld van kunst, cultuur, wetenschap, marketing, media, reclame, retail, food en design.

Niet één presentatie is hetzelfde

Continu geactualiseerd met de meest recente ontwikkelingen in de wereld. Niet één presentatie is hetzelfde. De voorbeelden worden zorgvuldig geselecteerd en afgestemd op het thema van de bijeenkomst, gebaseerd op een persoonlijk overleg met de opdrachtgever. Dat levert steevast praktische ideeën op om morgen al in praktijk te brengen, maar ook inzichten voor lange termijn beleid.

Je kunt er direct mee aan de slag

Eén van de meest gehoorde opmerkingen in de feedback is dat men ‘het overzicht terug heeft’, ‘aan het denken is gezet’ en het allerbelangrijkst, ‘zich empowered voelt'. 'Je kunt er direct mee aan de slag'.

"This presentation was unlike every other in the sense of creativity and the level of consumer insight inspiration"

April Preston
Food Product Director Marks & Spencer

Wie begrijpt waar trends vandaan komen weet beter wat de volgende stap voor de eigen sector zal zijn

De toekomst laat zich niet voorspellen, maar met de juiste inzichten wel voorstellen

Een presentatie van Christine geeft altijd:

energie

inspiratie

collectief bewustzijn

empowerment

En is iedere keer:

ge-update en actueel

persoonlijk afgestemd

een visueel spektakel

meeslepend

hoopgevend

Christine als spreker boeken?