Mastering the shifting consumer needs

We leven in een paradoxale tijd. De wereld is fluïde, het systeem om ons heen is rigide. Grenzeloos en beperkend tegelijkertijd. We zijn meer connected dan ooit maar vóelen ons juist minder verbonden. We zijn in staat om nagenoeg alles in data te vangen, maar de ongewisheid neemt toe. Artificial intelligence en robotisering maken het leven efficiënter, maar we hebben nog nooit zo’n tijdsgebrek ervaren als vandaag de dag. Voor veel mensen is deze tijd te overweldigend en te ondoorgrondelijk, het gaat te snel, er is teveel. Dat genereert onzekerheid.

Being Human is de tijdgeest analyse van Christine Boland voor 2021. Deze analyse is beschikbaar in de vorm van een gratis handout en een uitgebreide analyse. Daarnaast kun je Christine boeken als spreker over dit onderwerp met de mogelijkheid voor een aansluitende hands-on workshop.

DOWNLOAD DE GRATIS HANDOUT

BEING HUMAN IN COMPANY

Wil je weten hoe de tijdgeest jouw organisatie en haar omgeving beïnvloedt?

Boek een presentatie door Christine Boland met optioneel een hands-on workshop.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact op

BEING HUMAN – UITGEBREIDE ANALYSE

Wil je liever de uitgebreide analyse ‘Being Human’ bestellen?
De prijs van de tijdgeestanalyse is 25 euro inclusief btw.

Bestel hier

Neem contact op

Neem contact op voor meer informatie.

Contact