Being Human

Mastering the shifting consumer needs

 

Being Human

Mastering the shifting consumer needs

We leven in een paradoxale tijd. De wereld is fluïde, het systeem om ons heen is rigide. Grenzeloos en beperkend tegelijkertijd. We zijn meer connected dan ooit maar vóelen ons juist minder verbonden. We zijn in staat om nagenoeg alles in data te vangen, maar de ongewisheid neemt toe. Artificial intelligence en robotisering maken het leven efficiënter, maar we hebben nog nooit zo’n tijdsgebrek ervaren als vandaag de dag. Voor veel mensen is deze tijd te overweldigend en te ondoorgrondelijk, het gaat te snel, er is teveel. Dat genereert onzekerheid.

Being Human is de nieuwste tijdgeest analyse van Christine Boland. Deze analyse is beschikbaar in de vorm van een gratis handout en een uitgebreide analyse. Daarnaast kun je Christine boeken als spreker over dit onderwerp met de mogelijkheid voor een aansluitende hands-on workshop.

 

Vraag hier de hand-out aan

* verplichte velden

Hiermee geef ik toestemming voor het gebruik van deze gegevens door Christine Boland voor het versturen van de handout en voor het mij op de hoogte houden van nieuwe methodes en werk.

U kunt zich altijd uitschrijven van dit mailbestand via de link onderaan de nieuwsbrief of door ons een email te sturen.

We gebruiken Mailchimp als ons mailingsysteem en crm. Door op versturen te klikken gaat u akkoord dat uw gegevens worden gedeeld met Mailchimp. Lees hier Mailchimp's privacy practices.

Being Human - uitgebreide analyse

Wil je liever de uitgebreide analyse ‘Being Human’ bestellen?
De prijs van de tijdgeestanalyse is 25 euro inclusief btw.

 

Being Human in company

Wil je weten hoe de tijdgeest jouw organisatie en haar omgeving beïnvloedt?

Boek een presentatie door Christine Boland met optioneel een hands-on workshop.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.