Trendrede 2018

Je zou het misschien niet denken, maar Nederland is anno 2018 een van de beste […]

Consumententrends – 2018

Consumententrends worden aangestuurd door (onbewuste) drijfveren, verlangens en wensen, die ontstaan in reactie op de tijdsgeest.

Trendrede 2017

De dam is doorgebroken en de rancune stroomt dik door de straten. Is er nog […]

Consumententrends – 2017

De ‘ondertussenheid’ duurt voort en nadert gestaag het kantelpunt. Maar daarmee groeit ook de weerstand en de verkramping.

Trendrede 2016

We zijn narrig. We leven in een tijd waarin collectieve waarden niet gewaarborgd lijken te […]

Consumententrends – 2016

De huidige tijd staat in het teken van beweging en verschuiving; letterlijk en figuurlijk. De wereld transformeert naar een nieuw tijdperk met alle opwinding van dien

The era of E(hu)mancipation

De wereld is in beweging: letterlijk en figuurlijk. In letterlijke zin zien we wereldwijd steeds meer aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en mensen zijn massaal op de vlucht voor oorlog en geweld.

Welkom in de zwerm

Alle parameters van dit tijdsframe zijn gelaagd en multidimensionaal. En ook nog eens variabel en dynamisch. Als persoon kunnen we op meerdere niveaus en kanalen tegelijkertijd aanwezig zijn.

Consumententreds – 2015

Alle parameters van de huidige tijd zijn gelaagd en multidimensionaal. En ook nog eens variabel en dynamisch. Als persoon kunnen we op meerdere niveaus en kanalen tegelijkertijd aanwezig zijn.