Trendrede 2016

We zijn narrig. We leven in een tijd waarin collectieve waarden niet gewaarborgd lijken te […]

Consumententrends – 2016

De huidige tijd staat in het teken van beweging en verschuiving; letterlijk en figuurlijk. De wereld transformeert naar een nieuw tijdperk met alle opwinding van dien

The era of E(hu)mancipation

De wereld is in beweging: letterlijk en figuurlijk. In letterlijke zin zien we wereldwijd steeds meer aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en mensen zijn massaal op de vlucht voor oorlog en geweld.

Welkom in de zwerm

Alle parameters van dit tijdsframe zijn gelaagd en multidimensionaal. En ook nog eens variabel en dynamisch. Als persoon kunnen we op meerdere niveaus en kanalen tegelijkertijd aanwezig zijn.

Consumententreds – 2015

Alle parameters van de huidige tijd zijn gelaagd en multidimensionaal. En ook nog eens variabel en dynamisch. Als persoon kunnen we op meerdere niveaus en kanalen tegelijkertijd aanwezig zijn.

Trendrede 2014

Nederland vernieuwt van onderaf. Er ontstaat zo langzamerhand een stuwmeer in Nederland, een stuwmeer aan […]

Trendrede 2013

Die Maya’s. Wat blijkt? Ze hadden gelijk. De wereld vergaat. Er is niet alleen sprake […]

Trendrede 2012

De toekomst komt in golven. Ontwikkelingen komen tot een hoogtepunt om vervolgens overspoeld te worden […]

Trendrede 2011

De Trendrede maakt de onderstroom binnen de actualiteit van vandaag manifest, we kiezen bewust niet […]