Design Language Zomer 2022

Op 13 januari 2021 van 10.00 – 12.00 uur presenteer ik in een live online event mijn analyse van de design language voor de zomer 2022.

Design is een taal, de expressie van de tijdsgeest in vormen, kleuren en materialen. Om die taal te ‘verstaan’ en te kunnen gebruiken bij de keuzes voor jouw collectie- of productontwikkeling, is het essentieel om eerst de tijdgeest te doorgronden.

Ik neem je mee door de tijdgeest, en laat zien laat welke vormentaal en kleuren(combinaties) de toon zetten in lifestyle, fashion, design, interieur, retail en visual merchandising voor zomer ‘22.

Bestel hier je ticket

PROGRAMMA

Zoom out Compacte en heldere analyse van de tijdgeest en consumententrends.

Zoom in Wat is het visueel vocabulaire van de huidige tijdgeest? Welke elementen uit ‘The eternal table of design elements’ zijn beeldbepalend? Hoe vertaalt zich dat in vormentaal, wat vinden we écht belangrijk en waar komt die inspiratie vandaan?

Q & A; Interactie maakt het alleen maar leuker. En van ‘stof tot nadenken’ krijg je niet gauw genoeg dus voel je vrij om vragen te stellen of je gedachten te delen

Pauze

Colour trends Welk kleurbeeld past bij de post pandemische tijd. Wat zijn de mooiste colour keys. Leun achterover en geniet. Hoor de stilte van sommige kleuren, ervaar de schoonheid van sommige ontwerpen en proef het seizoen met je ogen.

Beeld: Versace, Ben Ridgway, Delfina Muñoz de Toro

Geplaatst in Actueel, consumententrends.