Première Design Language Winter 2024-2025

Première Design Language Winter 2024-2025

SYMBIOTIC CONTRADICTIONS,

dat is het hoofdthema van mijn nieuwste trendanalyse die op 14 juni a.s in première gaat. Ben je erbij?

Een tipje van de sluier: volgend jaar winter zien we tegenstrijdigheden samengaan, zoals nooit eerder vertoont. Conventionele outfits, waar één onderdeel werkelijk ongekend is of ontwerpen, die puur natuur lijken maar tegelijkertijd magisch zijn.

Tijdens mijn tweejaarlijkse webinar vertel ik je alles over dit bijzondere seizoen. Via vier uitgebreid geïllustreerde thema’s bied ik inzicht in waar de consument behoefte aan heeft.
In winter 2024-2025 willen we ons ingepakt, gebakerd, gekoesterd, verstild en beschermd voelen; onszelf bewust van vrijheid beperkend. Waarom? Als buffer tegen de ‘boze buitenwereld’, letterlijk én figuurlijk.

Naar binnen keren is een belangrijk thema voor de toekomst. De wereld om ons heen gaat zo snel, de problematiek is zo groots dat we de behoefte hebben aan verstilling. We kiezen ervoor onszelf bewust te beperken omdat de vrijheid eigenlijk beklemmender is.
Wat dit precies betekent voor de vormentaal vertel ik je tijdens mijn Première Design Language winter 2024-2025. En veel meer dan dat alleen, uiteraard.
Ook vertel ik welke kleurencombinaties de toon zullen gaan zetten in fashion, lifestyle, retail en visual merchandising en hoe je dit kunt vertalen naar jouw collectie, merk of business. Want, wanneer je begrijpt waar trends ontstaan en vandaan komen, dan kun je deze veel makkelijker toepassen in je eigen werkveld.

 

BEELDCREDITS: PROJECT; GOBLINCORE AESTHETIC; BAD; MATERIAL DISTRICT; ULLA JOHNNSON 2X

Wil je geen event missen?

Word dan meteen member.

Als member kun je elk jaar drie premières bijwonen van online events: de tijdgeestanalyse in oktober en de Design Language in januari en juni. Bovendien kun je dan gratis aanschuiven bij de Live@Lunch sessies en krijg je bij iedere première het bijbehorende digitale boek thuisgestuurd.

Word member en bespaar €200 per jaar.

Als member bespaar je ruim 40% op de prijs van alle tickets in een jaar. Met een membership kun je dus bijna €200 besparen.

Geen producten in je mandje