Welke inspiratie halen onze members uit de presentaties van Christine?
Kun je iets over jezelf vertellen?
Mijn naam is Sylvia Reitsma-Dral. Ik werk voor Marketing Royal van Zanten (internationale sierteelt). Als marketeer bij een bedrijf dat bloemen en planten veredelt, ben ik altijd op zoek naar inzichten om met planten aan te sluiten op de lifestyle- en woontrends. In onze branche worden vaak traditionele keuzes gemaakt op het gebied van productontwikkeling en marketing en niet zozeer marktgericht. Door goed op de hoogte te zijn van wat er speelt bij de consument ben ik in staat om een meer creatieve insteek te vinden.
Hoe heb je de analyses van Christine ontdekt?
Ik kwam in contact met de analyses van Christine doordat ik in het Corona-tijdperk de online events heb ontdekt. Na het volgen van één sessie ben ik meteen member geworden. De inzichten van Christine helpen mij om creatief beter een richting te kiezen en om mijn verhaal te onderbouwen. Daardoor word ik nu vaker als gesprekspartner gevraagd voor klanten en voor de ontwikkeling van nieuwe concepten.
Waarom is de informatie uit de live online presentaties belangrijk voor jou?
In mijn vakgebied wordt er vaak gekeken naar data. Door dit te combineren met de ‘zachte’ data van Christine kan ik mijn concepten kracht bijzetten. Het scheelt ook enorm veel tijd, omdat je niet zelf alle informatie bij elkaar hoeft te zoeken. Op persoonlijk niveau vind ik het vooral interessant omdat je op een andere manier naar de wereld en de gebeurtenissen kijkt. Dus het is ook heel fijn voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
Waar gebruik je de inzichten uit de presentaties voor?
De manier waarop de oorsprong van de trends wordt vertaald naar de uitingsvormen van deze trends vind ik erg waardevol. Daarnaast is het membership ook nog eens buitengewoon betaalbaar voor ons.