credits: LEO PATRIZI, VOLKSKRANT; NXT MUSEUM, NU.NL, CHANGING TIDES FOUNDATION, SHUTTERSTOCK

Live Online Première Tijdgeest & Trend Analyse

13 oktober | 10.00 – 12.00 uur (CEST)

ANTICIPEER OP DE DRIJFVEREN VAN DEZE TIJD

Het dagelijkse spanningsveld waarin we leven roept reactie op. In die reacties vinden we wat mensen drijft. Met haar kenmerkende methode, zoomt Christine uit en filtert de relevante omgevingsfactoren uit deze turbulente, transformerende wereld en zoomt in op het effect daarvan op de mens, en haar gedrag.

Ze definieert een helder antwoord op de volgende vragen:

– Wat gebeurt er in de wereld?
– Wat is het effect op de tijdgeest?
– Welke menselijke drijfveren worden daardoor geactiveerd?
– Hoe kun je daarop anticiperen? – de PRINCIPLES OF PROGRESS

Deze consumententrends, of PRINCIPLES OF PROGRESS, worden geïllustreerd aan de hand van talloze aansprekende voorbeelden uit de wereld van kunst, cultuur, wetenschap, marketing, media, retail, food en design.

“Geeft positieve richting in deze tijd. Alle radartjes draaien weer.”

“Buitengewoon inspirerend, hoopgevend ook.”

PROGRAMMA

10.00 uur | Introductie

>> Zoom Out; what is happening in the world: De tijdgeest in één oogopslag

>> Korte pauze

>> Zoom In; Post Pandemic Principles of Progress deel 2

>> Q & A

12.00 uur | Einde

Bestel hier je ticket

WAT WORDEN JOUW NIEUWE PRINCIPLES OF PROGRESS?

Wil jij ook de tijdgeest overzien en weten hoe deze de toekomst van jouw organisatie of merk beïnvloedt? Op haar kenmerkende manier laat Christine jou de kansen zien: vaak verrassend en vernieuwend, soms herkenbaar en bevestigend. Altijd relevant en inspirerend.

Kom naar de première en doe er direct je voordeel mee:

  • Continu geactualiseerd met de meest recente ontwikkelingen in de wereld
  • Levert praktische ideeën op om morgen al in praktijk te brengen
  • Inzichten voor een future-proof beleid en innovatie

Deze presentatie is in het Nederlands. Op 3 november zal deze presentatie ook in het engels worden gehouden.

Voor 95 euro ontvang je eenmalig live toegang tot deze online première, inclusief de mogelijkheid om vragen te stellen tijdens de Q & A.

Let op: Koop per persoon slechts één ticket; je krijgt namelijk een persoonlijke kijklink voor dit event toegestuurd.

Bestel hier je ticket

Gratis meedoen aan deze Masterclass?

Kies dan nu voor een membership. Vanaf het moment dat je member wordt, stap je in op de vaste cyclus van onze drie online première events: Tijdgeest analyse in oktober en de Design Language in januari en juni. Naast 200 euro voordeel op de losse ticketprijs, de gratis live@lunch inspiratie intermezzo’s, ontvang je ook bij ieder première event het bijbehorende boek per post.

Ben je al member? Dan is dit event voor jou gratis toegankelijk en je hoeft nu niets te doen. Je ontvangt van tevoren je persoonlijke kijklink naar het webinar in je mail.

meer informatie en bestellen

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN NIEUWE EVENTS?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

LIVE @ LUNCH

Gedurende het jaar organiseren we een aantal specials over o.a. interieur, kleur, design etc. Houd onze socials in de gaten voor de exacte data. Members ontvangen gratis toegang tot deze live online events.

AGENDA

Woensdag 6 oktober 13:00
LIVE@LUNCH | inspiration intermezzo (EN)
Meer informatie & Tickets

Woensdag 13 oktober 10:00
PREMIERE LIVE ONLINE: Trends & Tijdgeestanalyse
Meer informatie en tickets

Woensdag 27 oktober 16:00
PREMIERE LIVE ONLINE: Trends & Tijdgeestanalyse (EN)
Meer informatie en tickets

17 november 2021 10:00-11:00
Extra Live Online Winter 22-23
Meer informatie en tickets

17 november 2021 16:00-17:00 CET
Extra Live Online Winter 22-23 (EN)
15 december 2021 12.30-13.15
Live@Lunch
Binnenkort beschikbaar
16 december 2021 13.00-13.45 CET
Live@Lunch (EN)
Binnenkort beschikbaar
12 januari 2022 10:00-12:00
Design Language Summer 23
Binnenkort beschikbaar
19 januari 2022 16:00-18:00 CET
Design Language Summer 23 (EN)

Binnenkort beschikbaar

“DE TOEKOMST LAAT ZICH NIET VOORSPELLEN, MAAR MET DE JUISTE INZICHTEN WEL VOORSTELLEN”