Proef de toekomst

Je wil de toekomst vormgeven, je ideeën omzetten in tastbare realiteit, werken aan succes – op jouw voorwaarden. Insights van Christine Boland is daarbij je bondgenoot, je strategische sparringpartner én een eindeloze bron van inspiratie.

Van diepgaande analyse tot praktische kleurkaart

Of je nu werkt in interieur, home deco, mode, retail of design: om relevantie te behouden moet je anticiperen op trends. Toonaangevend trendanalist Christine Boland deelt via Insights haar inzichten, inspiratie én de tools om je projecten, ontwerpen en collecties future proof te maken.

Be inspired

Wil je ontdekken wat Insights jou, je merk of organisatie te bieden heeft? Neem dan een (gratis!) proefaccount. Daarmee heb je een maand lang toegang tot onze bibliotheek vol creativiteit, innovatie, inzichten en strategieën – topkennis in onze sector!

Zero investment, maximum Insights

Je proefaccount is volledig gratis, en eindigt vanzelf. Je hebt dus 30 dagen lang toegang tot Christines essentiële inzichten, zonder dat je enig risico loopt.

Wat zit er in je proefaccount?

Je krijgt een maand lang toegang tot de volgende videopresentaties en digitale trendboeken, inclusief kleurconcepten en bijbehorende Pantone-nummers.

  • Design Language Summer 24
  • Design Language Winter 24/25
  • Consumententrends: Tijdgeestanalyse Regenerating Humankind
  • Live@Lunch: special over interieur & kleur
  • Live@Lunch: Retailspecial

Ontdek Insights – vrijblijvend

Hadden we al gezegd dat je proefaccount volledig gratis is, en vanzelf afloopt? Je loopt dus geen enkel risico.

Dus waarom zou je wachten? Duik in de wereld van trends, creativiteit en innovatie; transformeer je toekomst. Je volgende grote idee begint bij Insights!

Members aan het woord

Honderden colllega’s gingen je voor – we laten er een paar aan het woord.

Jessica (interieurarchitect): “Ons bureau werkt vooral binnen horeca en hospitality. Aan de hand van de presentaties van Christine Boland ontwikkel ik concepten die perfect aansluiten op wat gasten belangrijk vinden. Dat maakt ze lang houdbaar en dus duurzaam – heel belangrijk voor de hospitality branche!”

Mariam (inkoper home deco): “Beurzen en showrooms bezoeken hoort bij mijn werk. De analyses van Christine Boland maken dat ik beter inzie waar de trends naartoe gaan en hoe ik ze kan vertalen naar verschillende productgroepen.”

Jasper (eigenaar marketingbureau): “Voor pitches en klantpresentaties grijpen we eigenlijk altijd terug op Christines jaarlijkse Tijdgeestanalyse.”

Joël (fashion designer): “Trends moet je niet zomaar overnemen, je moet goed kijken of en hoe je ze toepast voor je merk. Christines colour keys en designdetails kun je uitwerken zonder dat je merk zijn eigenheid verliest.”

Lotje (freelance grafisch ontwerper): “Ik merk dat ik regelmatig de concepten en kleurkaarten van de Design Language presentaties raadpleeg. Niet dat ik ze letterlijk overneem, maar ze geven me inspiratie en aanknopingspunten. Ideaal dat ik ze nu altijd bij de hand heb!”

Bekijk gratis Tijdgeest & Trendanalyse

Vul je gegevens in en je ontvangt direct een persoonlijke link om dit event terug te kijken:

Bekijk gratis Design Language

Vul je gegevens in en je ontvangt direct een persoonlijke link om dit event terug te kijken:

Bekijk Gratis Webinar Live@Lunch

Vul je gegevens in en je ontvangt direct een persoonlijke link om dit event terug te kijken:

Download gratis Design Language PDF

Vul je gegevens in en je ontvangt direct een persoonlijke link om dit event terug te kijken:

Download Tijdgeestanalyse PDF

Vul je gegevens in en je ontvangt direct een persoonlijke link om de pdf te downloaden:

Geen producten in je mandje