Werken met Christine
Spreker
Wat drijft mensen in onze huidige tijdgeest?
Hoe beïnvloed de tijdgeest ons gedrag?
Hoe blijf je als organisatie relevant?
Welke skills heb je nodig om in de wereld van morgen voorop te lopen?
Elke organisatie is anders, dus elke presentatie die ik geef ook.
Ik zoom uit en ik zoom in. Ik kijk naar de turbulente, transformerende wereld en filter daar relevante omgevingsfactoren uit. Vervolgens kijk ik naar het effect van deze factoren op de mens; de consument.
Deze consumententrends – of principles of progress – illustreer ik met talloze aansprekende voorbeelden uit kunst, cultuur, wetenschap, marketing, media, reclame, retail, food en design.
Ik volg nauwlettend de meest recente ontwikkelingen in de wereld. Daardoor is mijn presentatie altijd actueel. Zo heb je niet alleen direct ideeën om morgen al in de praktijk te brengen, maar ook waardevolle inzichten voor een futureproof beleid.
Christine boeken als spreker voor je event of als inspirator voor je team?
Neem contact op met Hester om de mogelijkheden te bespreken.
“Christines presentation was unlike every other in the sense of creativity and the level of consumer insight inspiration.”

Food Product Director
Marks & Spencer

Merkidentiteit & In-Company Workshops
Hoe kun je het leven van je consument verrijken?
En op welk moment?
Als merk wil je relevant blijven; in welke branche je ook zit.
Met mijn Mindset©Methode help ik merken en organisaties om een consistente koers te varen. Eerst formuleren we samen het DNA van een merk. Op basis hiervan kunnen we dan samen de stijl van het merk definiëren. Vaak zijn twee dagdelen al voldoende. Dankzij de Mindset©Methode kan dat op zo’n manier dat iedereen één taal spreekt. We hebben het dan niet langer over ‘iets klassieker’, ‘te jong’ of ‘niet modern’ genoeg. Met de Mindset©Methode worden we veel specifieker en constructiever.
Lees meer over de Mindset©Methode ›
De Mindset Methode
Met stijl komt de identiteit van een merk tot leven. Bepaal je stijl met onze Mindset methode. Met archetypes creëren we een basis voor de brand expression van je brand personality
“Groot voordeel van deze methode is dat het veel tijd bespaart, aangezien je niet meer over elke uiting hoeft te discussiëren of iets mooi of lelijk is. Kortom: Ik kan de Mindset Methode en Christine zeker aanraden als je merk wel wat sturing kan gebruiken!”

Head of Marketing
Holland & Barrett

Workshop De Tijdgeest als Tool
Laat de tijdgeest in je voordeel werken
Weet wat mensen morgen willen. Zodat je weet welke producten of diensten je vandaag moet ontwikkelen. En zodat je de koers van je organisatie daarop afstemt.
Doe waardevolle kennis op over de tijdgeest. Welke snaar wil je raken?
Laat je inspireren door de scherpe analyse van Christine Boland.
Begrijp de impact van de tijdgeest. En vertaal de kennis en inzichten van de workshop naar concrete plannen. Want hoe complex een tijdgeest ook is, met de analyse van Christine worden kansen kristalhelder.
De workshop duurt ongeveer drie uur en komt dus neer op een dagdeel.
De Tijdgeest als Tool
Begrijp de impact van de tijdgeest. En vertaal de kennis en inzichten van de workshop naar concrete plannen. Want hoe complex een tijdgeest ook is, met de analyse van Christine worden kansen kristalhelder.
“The mindset method really helped us to funnel all our ideas and thoughts into one clear vision that the whole team can get behind. The process of going through the mindset method has made the teams feel part of the solution and thus really delivers full buy in from everyone.”

Chief Product Officer
We Fashion

Consultancy Strippenkaart
De hele wereld is fluïde. Veranderingen gaan steeds sneller en dieper. En paradoxen lijken alles te ontwrichten.
In deze wereld is ‘nieuw zijn’ niet meer voldoende.
In de context van je consument dien je nu constant relevant te zijn.
Om succesvol te zijn, heb je dus meer nodig dan een heldere missie en visie.
Je hebt een grondig begrip nodig van de tijdgeest en je moet weten wat de mens drijft.
Voeg strategische denkkracht toe.
Met mijn associatieve en scherpzinnige denkkracht ben ik een waardevolle partner voor je strategie en beleid. En met mijn expertise ontdek ik snel nieuwe invalshoeken en verrassende aanvliegroutes.
“Linking your brand purpose to shifting consumer needs”
Als consultant kijk ik vanuit het perspectief van de tijdgeest naar je organisatie.
En als extern creatief denker voeg ik vanuit de kern van je organisatie waarde toe.
Schakel me in als sparringpartner of als side-kick. Voor een constructieve dialoog van binnenuit op beleidsniveau. En voor raad en daad op een korte en krachtige manier. Dus verwacht geen dikke rapporten, maar juist concrete doorvertalingen voor je portfolio.
Met een consultancy strippenkaart voor vier afspraken kunnen we direct samen aan de slag. Om de processen te versnellen en om op een constructieve manier te anticiperen op de tijdgeest. Ongeacht de branche waar je in zit.
Christine boeken als spreker voor je event of als inspirator voor je team?
Neem contact op met Hester om de mogelijkheden te bespreken.
“Bij Jumbo zetten we de klant op 1.
In deze snel veranderende wereld is Christine daarbij voor ons een waardevol kompas”

Chief Commercial Officer
Jumbo Supermarkten
Zij gingen je voor…













Benieuwd wat ik kan betekenen voor jouw merk of organisatie?
Neem dan contact op met mijn collega Hester.