CONSULTANCY & INNOVATIE
In deze snel veranderende, fluïde wereld gaat het niet langer om ‘nieuw’, maar om relevant zijn in de context van jouw consument. Met alleen een heldere missie en visie ben je er nog niet in deze tijd van diepgaande verandering en ontwrichtende paradoxen. Grondig begrip van de tijdgeest en de daaruit volgende drijfveren van de mens zijn onmisbare ingrediënten voor succes.
Linking your brand purpose to shifting consumer needs
VOEG STRATEGISCHE DENKKRACHT TOE
Als consultant is Christine met haar associatieve en scherpzinnige denkkracht, een waardevolle partner bij strategie en beleid. Vanuit het perspectief van de tijdgeest ziet zij nieuwe invalshoeken en andere aanvliegroutes. Met die expertise kan zij, als extern creatief denker, vanuit de kern van de organisatie waarde toevoegen.
Als sparringpartner of als side-kick in constructieve dialoog, van binnenuit, op beleidsniveau. Kort en krachtig. Met raad en daad. Dus geen dikke rapporten maar concrete, portfolio doorvertalingen. Met een consultancy creditcard voor vier afspraken kunnen we direct aan de slag. Op deze manier kunnen processen versnellen en kan er constructief geanticipeerd worden. Ongeacht de branche waarin je werkzaam bent.







“Bij Jumbo zetten we de klant op 1. In deze snel veranderende wereld is het belangrijk dat je feilloos de tijdgeest aanvoelt. Christine is daarbij voor ons een waardevol kompas”
JUMBO
Colette Cloosterman-van Eerd – Chief Commercial Officer
Christine Boland boeken als spreker?
Neem contact op met Hester Jong 06-30253580
Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze