TALKS & MASTERCLASSES

Wat drijft de consument in de huidige tijdgeest, hoe blijf je relevant en welke skills heb je nodig in de wereld van morgen? Deze vragen beantwoord ik in mijn presentaties en masterclasses.

Je kunt mij boeken als Keynote speaker op jouw event of mijn live (online) events bijwonen. Drie keer per jaar organiseren we online première events: De Tijdgeest Analyse in oktober en de Design Language in januari en juni. Wil je deze events bijwonen? Kies dan één of meerdere online events hieronder.

Of kies voor een membership dan ontvang je toegang tot alle premières en meer.

NIET ÉÉN PRESENTATIE IS HETZELFDE

Ik zoom uit en filter de relevante omgevingsfactoren uit de turbulente, transformerende wereld en zoom in op het effect daarvan op de mens, de consument.

Deze consumententrends, of PRINCIPLES OF PROGRESS, worden geïllustreerd aan de hand van talloze aansprekende voorbeelden uit de wereld van kunst, cultuur, wetenschap, marketing, media, reclame, retail, food en design.

Continu geactualiseerd met de meest recente ontwikkelingen in de wereld. Dat levert steevast praktische ideeën op om morgen al in praktijk te brengen, maar ook inzichten voor een futureproof beleid.

ONLINE EVENTS

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN NIEUWE EVENTS?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

LIVE @ LUNCH

Gedurende het jaar organiseren we een aantal specials over o.a. interieur, kleur, design etc. Houd onze socials in de gaten voor de exacte data. Members ontvangen gratis toegang tot deze live online events.

AGENDA

 

Woensdag 23 juni 14:00
PREMIERE LIVE ONLINE:
DESIGN LANGUAGE winter 22-23 (English)
Meer informatie en tickets

Woensdag 8 september 12:30
LIVE@LUNCH | inspiratie intermezzo
Binnenkort beschikbaar

Woensdag 15 september 12:30
LIVE@LUNCH | inspiratie intermezzo (English)
Binnenkort beschikbaar

Woensdag 13 oktober 10:00
PREMIERE LIVE ONLINE:
Consumertrends & tijdgeestanalyse
Binnenkort beschikbaar

Woensdag 3 november 16:00
PREMIERE LIVE ONLINE:
Consumertrends & tijdgeestanalyse
(English)
Binnenkort beschikbaar

WIL JE GEEN EVENT MISSEN?

Overweeg dan een personal, professional of student membership.

  • Toegang tot de 3 live online premiere events

  • 40% korting ten opzichte van losse tickets

  • Mogelijkheid tot terugkijken van iedere event

  • Toegang tot de live @ lunch specials (incl PDF)

  • Full colour trendboek van de drie grote events *

  • Als eerste op de hoogte van nieuwe inzichten

meer informatie en bestellen

* Bij een personal of business membership

IN-HOUSE LEZINGEN

Met de Principles of Progress als uitgangspunt kunnen wij, in samenwerking met jou, de volgende stappen zetten voor jouw organisatie:

  • Een helder kader scheppen waarbinnen strategie, product of beleid ontwikkeld kunnen worden.

  • Implicaties definiëren van de Principles of Progress voor jouw merk, product of dienst en hoe die te implementeren.

  • Missie en visie koppelen aan de tijdgeest.
  • Vertalen van trends naar specifieke productgroepen, collecties en concepten.

Wil je mij boeken als speaker, gastspreker of moderator?

Neem contact op
“This presentation was unlike every other in the sense of creativity and the level of consumer insight inspiration.”

Food Product Director, MARKS & SPENCER

MASTERCLASSES


De visie en inhoud van de presentaties van Christine vormen een waardevolle bijdrage voor verschillende type onderwijsprogramma’s. Aan de Universiteit van Amsterdam is Christine programmamanager van de masterclass
Future of Strategy. Deze opleiding is gericht op de werkende professional. Ook voor MBO en HBO opleidingen hebben we een programma. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact op

Christine boeken als spreker voor je event of als inspirator voor je team?

Neem contact op met Hester om de mogelijkheden te bespreken.

Contact